ΕΙΚΟΝΑ

ΕΙΚΟΝΑ

Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ

... κάποιες από τις εργασίες μας...

Αφορμή: "Το βιβλίο που ήταν το δώρο για τον τυχερό της Βασιλόπιτας"

... αφού το διαβάσαμε...


... πότε είμαι λυπημένος;



... στη συνέχεια παίξαμε το ομαδικό παιχνίδι " Η μικρή Ελένη κάθεται και κλαίει..."



Ελληνική Μυθολογία:  "Ο θάνατος του  Αιγέα"

 



...παίρνοντας αφορμή από το μύθο ... συζητάμε ...




... καθώς επίσης...



... γίναμε λυπημένα ανθρωπάκια ...





Όμως πότε είμαι πολύ χαρούμενος / η ;







Η κυρία Γελαστούλα


... και η χειροτεχνία μας!





Διαβάσαμε  το καταπληκτικό βιβλίο του Σελ Σιλβερστάιν
  "το Δέντρο που Έδινε"!


... και το είδαμε  και σε ταινία μικρού μήκους !



Φύλλa εργασίας

 Κόψε και κόλλησε με τη σειρά το παιδί, όπως παρουσιάζεται στην ιστορία "Το Δέντρο που Έδινε"



Ζωγράφισε το Δέντρο πως ήταν στην αρχή και πως έγινε σιγά - σιγά ως το τέλος


 






Ομαδική εργασία: "Το δέντρο της αγάπης"





Μάθαμε το τραγούδι:               "Μ΄αγαπά δε μ'αγαπά"

Μαργαρίτα μου μικρή,
συ του κήπου μου στολή,
άκουσέ με να σου πω 
το μικρό μου μυστικό

Χθες το βράδυ η μαμά 
απ' τις τρέλες τις πολλές,
μου'πε πως δε μ' αγαπά,
κι η καρδούλα μου χτυπά

Μ' αγαπά δε μ'αγαπά (δις)
κι η καρδούλα μου χτυπά!


Διαβάσαμε ...


... συζητήσαμε...
 

... μάθαμε  τη" γελαστή οικογένεια"  (πηγή: Ανθολόγιο Α΄και Β΄Δημοτικού)...


 Η γελαστή οικογένεια

Πάνω στ΄άσπρο το χαρτί
ζωγραφίζω ένα σπιτάκι
καναπέ χαλί και τζάκι.

Καθιστούς στον καναπέ
σχεδιάζω έναν πατέρα
δυο παιδιά και μια μητέρα.

Κι επειδή θέλω πολύ
να φανεί στη ζωγραφιά μου
η χαρά που' χει η καρδιά μου

των χειλιών τις άκρες κάνω
προς τα πάνω να κοιτάνε
κι έτσι όλοι τους γελάνε.

                                                  Μαρία Γουμενοπούλου   


...αλλά και την ζωγραφίσαμε!








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου